Pagina's

zondag 10 mei 2015

Swapperdeflap

Deze swap is van afgelopen maand. Ik maakte voor iemand uit Belgiƫ een Vinktas. Dat blijft een succespatroon. Omdat je best creatief moet zijn met het bedrag wat je per swap mag uitgeven (15 euro inclusief verzendkosten) gebruikte ik dit keer een alternatief stofje voor de buitenkant. Namelijk theedoeken van de Action.
De ribstof aan de onderkant komt uit de kringloopwinkel. En voor de banden gebruikte ik kant en klaar tassenband waar ik nog een leuk motiefje op stikte met een siersteek op mijn naaimachine. Ik maakte ook een ritsvakje, zodat je je portemonnee veilig op kan bergen tijdens het shoppen.

Aan de binnenkant gezellig paddestoelenstof die ik vond tussen de stoffen bij de Kwantum. Daar kan je hele leuke stoffen scoren die tussen de 3 en 5 euro per meter kosten.
Met de restjes maakte ik nog dit kleinere tasje, ik heb deze al vaker gemaakt volgens deze tutorial.

Ook aan de binnenkant weer de paddestoelen. En tot slot nog een kleinigheidje voor haar kindjes.
Kleine zakjes, en aangezien het bijna pasen was (luie blogster), vulde ik de zakjes met wat paaseitjes. Het patroon van deze zakjes komt uit het boek Zo Geknipt 2, en nu op naar de volgende swap.
 


1 opmerking:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een feest zo'n klein bedrag!!