Pagina's

zondag 31 mei 2015

Southbay

Een tijdje geleden vond ik wat leuke gekleurde bolletjes wol op zolder. Vorig jaar gekocht bij de Wibra, om een sjaal mee te maken. Ik pakte het patroon van de Southbay sjaal erbij, want die stond al een tijdje op mijn lijstje om ooit eens te maken. En dat is gelukt.
Mijn vaste model showt hem hier even. Op het blog van Jip by Jan zag ik een tijd geleden dat zij er knopen op gemaakt had zodat de sjaal niet van je schouders afwaait tijdens het fietsen. Dat leek me ideaal. Dus haakte ik er ook nog drie randjes vasten aan, een rijtje stokjes met drie knoopsgaten ertussen. En om het af te maken, deed ik er nog een bolletjesrandje aan het eind aan.
In mijn knopenbak vond ik nog drie grote roze knopen, en die maakte het geheel af.
Een fijne omslagdoek die ik mooi kan gebruiken tot ik eindelijk een leuke zomerjas vind.
 
 
 


Geen opmerkingen: