Pagina's

vrijdag 6 maart 2015

Sporttas

Mijn man moet sinds gisteren naar de sportschool. Conditie opbouwen nadat hij een hartaanval had gekregen. Gelukkig is alles goed gekomen, maar hij moet nu wel even werken aan zijn lijf. Gisteren was zijn eerste les, en ik vroeg hem hoe hij zijn spullen mee zou nemen. "Nou in een plactic tassie." Wat???? Dat kan natuurlijk niet, dus ging ik nog even aan de slag voor hem.
 
Ik had op zolder nog een aantal spijkerbroeken liggen die te klein of stuk waren, maar wel goed genoeg om er weer een nieuw project van te maken. Ik naaide een aantal broekspijpen aan elkaar waardoor ik een lang stuk stof kreeg en daar knipte ik een sporttas uit. Zie hier het resultaat:
Het werd een tasje in worstvorm.

De banden lopen helemaal rondom de tas.

En bovenin een rits. Voor een eerste keer is het best leuk geworden. Er zitten nog wel wat verbeterpunten aan. De rits zit er niet helemaal strak in. En ik hield wat stof over bij de cirkels, die had ik dus niet helemaal goed uitgerekend. Maar al met al is dit recycle-project voor herhaling vatbaar. En mijn man kan in stijl naar de sportschool. Een plastic tasje....................tssssss.


Geen opmerkingen: