Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Juffenkado's

Alweer het einde van het schooljaar, en dit keer hebben de juffen van groep 4 op de laatste dag van het schooljaar hun juffendag, oftewel de viering van hun verjaardag. En als je jarig bent dan krijg je een cadeau.
 
Ik had bij de Ikea die leuke stof gehaald die je door je kinderen (of door jezelf) kan laten inkleuren met textielstift. Evelien kleurde alles in voor de juffen, en ik maakte een Vink-tas voor ze.
Met flockfolie zette ik niet hun hele naam erop, maar juf H.


Aan de onderkant heb ik jeansstof gestikt. Van mijn oude spijkerbroek waar een scheur in zat. Lekker stevig voor zo'n grote tas.
En ook voor juf K. is er een tas. Hij is 50 x 48 cm., dus lekker groot.

Heerlijk voor het strand, de boodschappen of gewoon de mappen met al hun werk voor school.
 
In allebei de tassen heb ik dit retro-stofje gebruikt. Ik hou ervan, en nu maar hopen de juffen ook. Bedankt lieve juffen voor een prachtig schooljaar!
 


Geen opmerkingen: