Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Lars

De eigenaresse van Zonen '09 organiseerde een wedstrijd. De uiterste inzenddatum was afgelopen vrijdag. In mijn hoofd was de datum later, mijn planning was ook niet helemaal lekker gegaan. Om 8 uur vrijdagavond gaf ik het op met dit resultaat:
Vandaag had ik een dagje vrij, ik ging dan ook meteen aan de slag. Want als ik het laat liggen dan wordt het een UFO.
Precies, hetzelfde stofje als de strandtas. Ik had de rest van de rol meegenomen want ik werd een beetje verliefd op het patroontje. Voor Laurens maakte ik een 110 en dan de smalle versie.
Het paspel heb ik ook zelfgemaakt. Touwtje tussen biaisband stikken met je ritsvoetje en klaar.
De binnenkant is gevoerd met stoere krokodillentricot. Ook daar kwam weer paspel tussen.
Zie hier de binnenkant aan een lusje.

En de buitenkant ook. Ik ben best trots op het resultaat.
 
 
 
 


2 opmerkingen:

JoChapeau zei

Zo jammer, want ik vind dit ook een hele knappe versie !

Mamasha zei

Ja echt jammer want mooi!