Pagina's

zondag 9 maart 2014

Stadhuis

Vandaag heb ik weer eens twee layouts voor ons trouwalbum gescrapt. Van de drie mapjes met foto's is er nu eentje leeg, dus ik ga vooruit ;-)
De linker layout is vrij simpel. Negen foto's, waarvan drie omkaderd met een posca-pen en een hartjespaperclip van de Hema als extraatje. Wat kruisjes gestempeld boven en onder en klaar.

Deze is wat bewerkelijkers, maar het resultaat is wel grappig. In het kadertje rechtsonder heb ik nog eens de trouwdatum gestempeld. De stippeltjes heb ik gestempeld met een stempel van Stampin' Up, mijn nieuwe favoriete stempel.

En zo komen ze naast elkaar in ons album.


1 opmerking:

Cynthia van der Wilk zei

Mooi zo. En je bent lekker veel foto's kwijt. Gaaf is die gourgeous grunge stempel hè. Gebruik hem zelf ook veel en op workshops wordt deze ook fanatiek gebruikt.