Pagina's

dinsdag 4 maart 2014

Alaaaaaf

Vanmiddag vierden wij carnaval bij ons op school. Evelien had een paar konijnenoren gevonden in de Action, dus wilde ze graag als konijn verkleed. Ik kocht een roze joggingbroek bij de zeeman en een bijpassend roze fleecedekentje. Daarvan maakte ik een trui met capuchon. Een grote witte cirkel op haar buik en een witte staart op de achterkant en klaar was Evelien voor het feest.
Voor de make-up heb ik gezocht op internet voor een leuk konijnengezichtje, best goed gelukt.

Het staartje zit onderaan haar trui vast, die kan mooi in de verkleedkist.

En zie hier, Peter Pan. Het patroon stond in het boek "Ik stond laatst in een Stoffenkraam". Ik heb het pakje gemaakt van een fleecedekentje van de wibra. Het mutsje heeft ook een veer aan de zijkant van vilt geknipt. Het "touw" om zijn middel is een gevlochten riempje van de Action waar ik de gesp vanaf heb geknipt.

En de achterkant. Volgende keer toch maar een kort broekje eronder ;-)
Hier zijn ze samen, onze partypoopers:


Geen opmerkingen: