Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Fred #2

Voor Laurens maakte ik weer een overhemd. Weer patroon Fred uit de Ottobré nummer 6 van 2009. Het enige wat ik veranderde is het rugpand. Die knipte ik in tweeën en naaide er een paspelbandje tussen. Kijk eens hoe goed die tractoren doorlopen *trots*
En ook de borstzakjes op het voorpand lopen perfect door:
Uitdaging voor de volgende keer is om de print ook bij de knopenbies door te laten lopen. Het hemdje sluit dit keer met kamsnaps, een soort drukknoopjes waar ik een haat/liefde verhouding mee heb. Ik krijg ze er op de een of andere manier niet goed in zodat de ene knoop wel goed sluit en de andere niet. Ik hou me aanbevolen voor truukjes!
 


2 opmerkingen:

Mirjam zei

Zorgen dat er. Genoeg stof qua dikte tussen de ene en de andere kant van de kamsnaps zit. En goed doordrukken met de tang.

Mirjam zei

Zorgen dat er. Genoeg stof qua dikte tussen de ene en de andere kant van de kamsnaps zit. En goed doordrukken met de tang.