Pagina's

woensdag 6 november 2013

Airmail express

Dat was de naam van dit leuke rokje. Het voordeel van dit rokje is dat het uit zeven banen bestaat. Je kan gewoon uit elke volwassen broek waar je uitgegroeid/uitgescheurd of waar de rits van stuk is gebruiken voor dit model.
Aan de voorkant zitten zakjes, handig voor alle zakdoekjes die je in dit seizoen nodig hebt.

Aan de achterkant hebben we zakjes. De binnenkant is ook gevoerd met het roze-met-witte-stippen-stofje.

Kijk eens wat een blij meisje.

Het patroon ging helemaal perfect, tot ik bij de drukknopen was. Die had ik er verkeerd om ingeslagen en kreeg ik er met geen mogelijkheid uit. Uiteindelijk heb ik ze eruit geknipt en het voeringsstofje eromheen genaaid. De jeansstof was nl. op, maar het ziet er wel grappig uit zo.

Hier nog een fotootje van de voering, die heb ik gekocht in de Action. Al met al weer een leuk rokje voor in Evelien haar kast. Nou heb ik nog een blauwe broek liggen waarvan de naden niet goed meer zijn.....


Geen opmerkingen: