Pagina's

donderdag 18 juli 2013

Nieuwe slaapkamer

Een nieuwe slaapkamer voor onze jongste. Hij sliep nog in zijn ledikant, maar als je al ruim drie jaar bent wordt het wel tijd voor een groot bed. Dus papa schilderde zijn muren in cool grijs en okergeel.
 
  
De letters op zijn deur bestelde ik bij Marjolein.

De kast ruilde ik voor een Sonja Bakker boek met een vriendin die ging emigreren.
Het bedje kochten we bij Dorcas, er zit zelfs nog een onderschuifbak bij, voor het geweldige bedrag van € 17.50. Daar wordt ik wel blij van.
Het kastje waar eerst zijn kleding in zat, daar zit nu zijn speelgoed in. Het groene dekentje wat daar ligt heeft oma voor hem gehaakt.
Hier het totaalplaatje met de gordijnen dicht. Zo zie je de originele kleur van de gele muur.
Op het randje van het raamkozijn het geborduurde schilderijtje wat ik kreeg bij de geboorte van Laurens van mijn zus.
En wie zit er verstopt onder de dekens?
Ons kleine blije kaboutertje, die nu toch wel erg groot wordt.


 



Geen opmerkingen: