Pagina's

woensdag 17 april 2013

Granny's

Er werd weer een leuk swapje gehouden op de Dutch Crochet groep op facebook. Dit keer deden we mee met 16 vrouwen. Je maakt voor elk een granny square van 10 x 10 cm. En je krijgt er van elk ook eentje. Omdat ik niet (altijd) van produktiewerk hou maakte ik voor ieder een andere square. Alles patroontjes komt uit het boek 101 granny squares van Annie's Attic.
Iedereen gaf ook zijn favoriete kleuren op. Deze in het midden was voor iemand die zich liet verrassen, ja dan maak ik mijn eigen favo kleurencombinatie.

Dit geel/zwart/groen vind ik ook geweldig, ga ik ook nog eens wat mee doen.

De roze/paars was ook goed vertegenwoordigd.

En deze linker is ook een van mijn favorieten. Bij de laatste drie heb ik waarschijnlijk niet goed op het knopje van mijn fototoestel gedrukt, die staan er niet bij :( Maar uiteindelijk ging deze hele stapel op weg richting 15 dames in Nederland en Belgiƫ
Hoe leuk is dat?
 
Vergeten jullie niet mijn give-away, je kan nog meedoen tot zondagmiddag.
 


1 opmerking:

Lisa zei

Hallo,

die Grannies sehen ja schon mal alle super aus. Wird das mal eine Decke?

Lisa