Pagina's

zondag 10 maart 2013

Zakdoekhoesjes

Wat een lekkere druilerige zondag vandaag. Ideaal weer om fijn wat te gaan knutselen. Ik had nog een stapeltje stofjes liggen waar ik niet zoveel mee kon. Te klein voor een kledingstuk, en een groot paars stuk wat dan weer te zwaar was voor een kledingstuk. Na even googlen vond ik deze tutorial van So Filles, ideaal om deze stofjes te combineren. Na een uurtje produktiewerk had ik dit:
Wel negen hoesjes op een rij.

Allemaal in fijne retrokleurtjes.

Vrolijke boel zo bij elkaar. Ik heb nog een paar andere tutorials gevonden voor zakdoekenhoesjes, die ga ik de volgende keer proberen. Deze was voor nu heel makkelijk en leuk om te maken.


3 opmerkingen:

JoJo zei

Dat is echt productie draaien zo. Wel mooi geworden. Ik heb afgelopen week de turtorial van So files ook uitgedraaid om een keer uit te proberen. Als ik dan je resultaten zie kkrijg iik ook zin om er aan te beginnen. groetjes Jolanda

Miss Creatuurtje zei

Fijn patroontje hé, ik heb er al 10-tallen gemaakt :-) Mooie kleurtjes heb je gebruikt

Atelier Valerie zei

Wat een creativiteit!
Ze zien er super tof uit!
Heb je mooi voor elkaar gekregen.
Nog een fijne week,
liefs Valerie ♥