Pagina's

zaterdag 9 februari 2013

Swapperdeflap #2

Voor de friendshipswap van Atelier Valerie was ik gekoppeld aan Selda. Twee weken geleden heb ik al laten zien wat ik van haar heb gekregen. Voor mij was het extra moeilijk om wat te verzinnen, want ze heeft geen blog en ook geen voorkeuren. Gelukkig zag ik aan mijn envelop dat ze houdt van haken, dus toen was het idee geboren om een haaknaaldenmapje te maken:
Met als stofje een boerenzakdoek die ik extra verstevigd heb.

En aan de binnenkant weer die leuke sterrenstof (hij ziet er hier scheef uit, maar het is echt een recht mapje geworden).
Erbij heb ik een tasje gemaakt volgens dit patroon. Erg handig om alle onderdelen van je amigurumi's in te bewaren. En om er een geheel van te maken:

heb ik de binnenkant ook gevoerd met de boerenzakdoek. Selda heel veel plezier ermee.
 


2 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Nou, dat heb je heel goed gedaan! Ik heb ook een haaknaaldenmapje als dit, mijn eerste gewonnen give away van ByMiek. Ik gebruik het dagelijks!

Unknown zei

O wat onwijs gaaf zeg!!! Zoiets wil ik ook (ooit) nog eens maken voor mezelf.

xx Monica