Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Gymtas

Evelien is gisteren begonnen in groep 3. En voor dit jaar had ze nog geen gymtas. Bij het zien van deze gymtas, wist ik dat ik die moest maken.
Het was enorm veel werk en er zitten maar liefst 7 bollen katoen in. Maar wat is hij gaaf geworden, ik had er een klein beetje spijt van dat ik hem aan Evelien beloofd heb, hahaha.
Ik haak alleen wat strakker, want mijn granny's werden kleiner aan het einde. Dus heb ik aan de bovenkant nog wat kleinere granny's ertussen gemaakt.

En andersom, ik word gewoon vrolijk als ik naar deze tas kijk.

Op de schouderband heb ik een biais-bandje genaaid voor wat extra kleur.

En de binnenkant gevoerd met hartjesstof, daar werd Evelien ook blij van :-)

Tot slot de onderkant, de geel was op, kon ik ook niet meer krijgen in de winkel. Maar ik ben echt heel blij met het resultaat!!


2 opmerkingen:

gea zei

super leuk !!! wat zal ze daar blij mee zijn !

Petra zei

Echt super leuk geworden, ik ga ook weer snel verder met die van mij. Ik vidn die kleine granny's er erg leuk tussen.
Groetjes Petra