Pagina's

dinsdag 14 augustus 2012

Happy Birthday

Gisteren heb ik eens wat geëxperimenteerd met stempels. Eerst met geel, rood en oranje een achtergrondje gestempeld van vlinders. Daarna heb ik geprobeerd om de grote zwarte vlinder te embossen met een resisttechniek. Je zag wel bolletjes, maar geen vlinder erin, dat was wel jammer. Daarom de vlinder maar met zwart gestempeld:
Als je goed kijkt zie je de geëmbosde (schrijf je dat zo?) bolletjes door de vlinder heen. Al met al ben ik ruim anderhalf uur bezig geweest voor ik het achtergrondje zo af had. Het resultaat vind ik erg vrolijk geworden. En omdat ik nog een stuk over had heb ik daar mijn stempel op afgedrukt en op de achterkant van de kaart geplakt.

Leuk toch?



1 opmerking:

Margot zei

dat is een gaaf kaartje! het achterkantje maakt 'm helemaal af!