Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Gefeliciteerd

Nog een kaartje gemaakt. Dit keer heb ik het color core cardstock weer eens van stal gehaald. Dat is heel leuk spul, je haalt het door de cuttlebug, schuurt dan de randjes van hetgene wat embossed is en er komt een gekleurd randje tevoorschijn:
Het meisje heb ik ooit eens gestempeld van Marjolein, die heb ik ingekleurd met Copics. Ik doe dat niet met schaduwen, het ziet er allemaal leuk uit hoor, maar ik heb het geduld er niet voor, dus maak ik ze lekker zonder ;-) Wat bloemetjes, lintjes en knoopjes uit de oude voorraad. En de tekst gemaakt met de dymotang en daarna het witte wat geler gemaakt met een copic-stift.

Over drie berichtjes heb ik alweer 250 berichten op mijn blog neergezet. Ik ga dat vieren met een give-away voor mijn volgers. Wat het is, dat vertel ik over drie berichten ;-)


1 opmerking:

sweetest design zei

wow wat een prachtige kaart!