Pagina's

maandag 16 juli 2012

Boer(enzakdoek) zoekt vrouw

Een paar berichtjes terug liet ik jullie die enorme tas zien, waarin onze jongste paste. Deze had ook nog een klein zusje. Die vond ik ook wel erg leuk om nog te maken. Een paar jaar geleden had ik al eens roze boerenzakdoeken gekocht met de bedoeling er iets leuks van te maken. Groot was mijn blijdschap toen ik merkte dat zo'n zakdoek precies op het patroon van de tas past.
Bij de Hema heb ik de leuke vogeltjes-applicatie gekocht, die vond ik er wel gezellig op staan.
Het hengsel heb ik gemaakt van wit katoen, er bovenop zit een leuk kantje gestikt.
In de voering heb ik nog een extra zakdoek gebruikt om zakjes te maken voor bijv. je mobiel. De volgende keer moet ik de lap stof voor zakjes alleen wat hoger stikken, want nu is de onderkant omgeklapt op de bodem. Maar dat maakt niet uit, een vrouw kan nooit genoeg tassen hebben ;-)




1 opmerking:

Andrea zei

Zo onwijs leuk issie geworden Brigitte!!!