Pagina's

zondag 17 juni 2012

Kraft-kaartjes

Ik heb weer eens wat kaartjes gemaakt. Ze zijn allemaal 10 x 10 cm. van formaat.
Dit is het eerste setje, gemaakt met washi-tape. Bij de een heb ik vlaggetjes gemaakt van de tape, bij de ander heb ik eerst driehoekjes gesneden uit de kaart, washitape geplakt op de kaart eronder. En tussen de twee lagen 3D-tape geplakt:
Bij het tweede setje heb ik eerst een bloemstengel getekend en die geborduurd. Washitape op een kladblaadje geplakt, daarna het blaadje eruit geknipt (zo blijft de tape niet aan je schaar plakken), en daar een nerf in geborduurd. Als bloem heb ik vijf knoopjes in een rondje geplakt, met een groot knoopje in het midden.

En als laatste kaartje heb ik een cupcake-stempel ingekleurd met derwent potloden. Niet heel moeilijk, maar het effect vind ik persoonlijk wel erg leuk.

En zo heb ik weer een leuk voorraadje verjaardagskaartjes klaar liggen :-)


1 opmerking:

Ria zei

En dat zijn allemaal weer super leuke kaartjes.
Groetjes, Ria