Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

Barbiecake (#9)

Op het Scrapbook Rainbow forum hebben ze een leuk spelletje. Althans voor de beheerders is het veel leuker dan voor de deelnemers. Ze maken nl. 3 lijstjes met opdrachten. Achter elk nummertje die je kiezen moet krijg je een opdracht. Ik had nummer 1, nummer 2 en nummer 3 gekozen. Daar kreeg ik als opdracht uit gebruik 3 vierkante foto's. Gebruik de kleuren rood en groen. En gebruik minimaal 25 bling steentjes. Ik kan me het leedvermaak van de beheerders heel goed voorstellen. Ik zou zelf ook hard gelachen hebben op het moment dat ik zo'n opdracht zou geven ;-)
Ik moest er even over nadenken, en kwam tot deze lay-out:
De swirl is gemaakt van allemaal aparte blingsteentjes. De rood in mijn voorraad is nu wel snel geslonken, hihihi. Ik ben wel tevreden. Nu ga ik mezelf nog een keer martelen door wat nummertjes te kiezen ;-)

Geen opmerkingen: