Pagina's

zondag 19 februari 2012

Haaknaalden-etui

Vandaag vierde mijn zus haar verjaardag en zij vroeg haakkatoen als kado. Ik had op internet een leuke tutorial gevonden voor een haaknaalden-etui en dacht dat ik die wel mooi erbij kon geven.
Van de boleo-tas had ik nog een restje over, en aangezien ik het stofje wel heel erg leuk vind besloot ik om dit te gebruiken.

Het bovenkantje kan je mooi omvouwen zodat de haaknaalden er niet uitvallen.

De binnenkant met roze. Ik heb als tussenvulling een oude slaapzak van Laurens gebruikt, zodat het etuitje wat steviger is.

Met nog een klein vakje voor de borduurnaalden, aangezien die ook altijd kwijtraken.

Samen met een mandje haakkatoen is dit toch een leuk kado voor een haakliefhebber. Nu voor mezelf nog zo'n etui maken :-)

2 opmerkingen:

Cozz zei

Ontzettend leuk geworden en die moet ik ook nog altijd maken voor mezelf...Een geweldig cadeau vind ik...Bedankt voor je bezoekje bij mij !!
liefs van mij

decreatievetafel zei

Superleuk cadeau geworden!
Groetjes Liesbeth