Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Pot vol koekjes

Op tien januari was ik jarig, gelijk met een vriendinnetje van mij (eigenlijk vriendin want zij is ouder, hihihi). Voor haar maakte ik een pot vol koekjes naar deze tutorial.
Ik denk dat mijn pot wat te breed was want je ziet de aparte laagjes niet zo goed als het origineel. En bij mij pastte maar liefst twee keer het recept in.
Op de site kan je ook een label downloaden voor aan de pot, maar ik vond het leuker om er zelf eentje te maken. En op de pot een gehaakt dekseltje. Gewoon rondjes haken en elke ronde wat meerderen tot je een evengroot rondje als de deksel hebt. Dan een aantal toeren hetzelfde haken met een schulpje aan de rand voor het mooie. En als je nou geen verjaardag hebt, gewoon de ingrediƫnten zelf mengen en in de oven gooien, want ze zijn echt heeerlijk!!


Geen opmerkingen: