Pagina's

zondag 1 januari 2012

Gilet

Voor Evelien heb ik van de week een giletje gemaakt. Er moesten alleen nog knoopsgaten in, maar daarvoor had ik weer mijn andere naaimachien nodig die ergens achteraf stond. Bij deze die ik nu in gebruik heb doet de knoopsgatfunctie raar. Gistermiddag heb ik hem afgemaakt, vanmorgen de knopen eraan genaaid dus kon ze hem vandaag aan.
Aan de armsgaten heb ik biais-band gestikt. En op de voorkant een hart met paspel wat ook meteen een zakje is.

De knopen heb ik zelf bekleed met vogeltjesstof. Die knopen hebben ze te koop bij de Hema.

En van binnen ook gevoerd met vogeltjesstof. Ik heb dit giletje ook helemaal zelf bedacht en uitgetekend, dus best trots dat hij zo goed gelukt is. Voor nu een gelukkig nieuwjaar, ik ga de borrels van gisteravond er nu even uitslapen ;-)


1 opmerking:

decreatievetafel zei

knap gemaakt!
groetjes Liesbeth