Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Sfeerlichtjes

Gisteren heb ik wat sfeerlichtjes gemaakt volgens deze tutorial. Ik heb gehaakt met twee draden, eentje met gekleurd katoen (twee glaasjes rood, en twee glaasjes groen) en een draad met wit pluisgaren. De glaasjes komen bij de Ikea vandaan.
Kijk, links voor en rechts na (duh!). Jammer dat ik niet meer gekocht heb ervan. Ik heb ze allevier bovenin mijn etagère gedaan. Die heb ik vorig jaar bij de Karwei gekocht.

In het onderste mandje kerstballen die al heel lang op zolder staan en nu pas een goede bestemming hebben gekregen. Met in het midden een gehaakte kerstboom gemaakt door Nancy. Ook de kralen die in de kerstboom hangen heeft zij gemaakt, zijn ze niet geweldig!

Bovenin een medaillon, ook gemaakt door Nancy, de vier sfeerlichtjes en witte balletjes die ik afgelopen maandag bij de Wibra gescoord heb.

En kijk, in het donker doen ze het super:

Ik ben weer helemaal blij met mijn winterse tafereeltje.


1 opmerking:

made by Mriek zei

Wat een leuk effect zo met het harige garen!!
Liefs,
Mriek