Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Juffendag

Morgen vieren de twee juffen van Evelien hun verjaardag. Bij een feestje hoort een kadootje, dus pakte ik de naaimachien er weer eens bij. Bij haar zag ik het idee om zelf een soort schrift te stikken van witte stof..
Ook deze mama's hier vonden het idee erg leuk. Zo ook ik, dus aan het stikken de afgelopen week.
En toen kreeg ik als resultaat dit:
Met gevlochten schouderbanden en karabijnhaken aan de zijkant. Toen zag ik (oh horror) dat ik de rode lijn aan de verkeerde kant had zitten!! Zo dom om dat weer niet te zien, maar zoals een lief dinnetje zei, als de juf naar beneden kijkt als ze de tas om heeft zit hij goed ;-)


Met een gezellig voerinkje aan de binnenkant. En als de juf vakantie heeft.......................

.............dan draait ze de tas gewoon lekker om!

Fijne avond nog.

Geen opmerkingen: