Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

Verjaardagskadootjes

Vandaag is ons buurmeisje jarig en gisteren kregen Mike en Eef een uitnodiging om ook op haar feestje te komen. Ik had geen tijd/zin om naar het winkelcentrum te gaan, dus ben maar in mijn stoffenvoorraad gedoken. Ik naaide een rok volgens dit patroon:
Ik heb gisteravond wel even gevraagd of ik haar middel op mocht meten, wat ze best vreemd vond :-).  En van de rest van de stofjes maakte ik een tas. Ook weer naar eigen patroon, dus een echt Bri-riginal.
Dit keer met een klep die dicht gaat met knoopjes (die vage vogeltjes zijn de knoopjes). En haar voorletter aan de binnenkant.

Met aan de binnenkant een extra zakje en mijn label natuurlijk.

Dit maakt samen toch best een leuk verjaardagskado voor een meisje van 11 denk ik.



3 opmerkingen:

Margot zei

superleuk en origineel cadeau!

juudje1985 zei

erg leuk!!!! heb hem opgeslagen!!!

Ellen zei

Wat leuk zeg!! Vind het vooral erg leuk dat je ook nog die tas in dezelfde stofjes hebt gemaakt!!