Pagina's

woensdag 9 maart 2011

Doe de retro

Hier mijn brievenbusswapje aan Ivonne. Zij had een rijtje thema's neergezet op het forum waar ze wel blij van zou worden. Toen ik Retro ertussen zag staan was ik meteen enthousiast. Ik haakte wat granny squares, naaide er knaloranje vilt met witte stippen achter voor een paar retro-onderzetters:
Ik haakte een dreamland dangle met garen van Sew Easy en haaknaald nr 1.5, wat een gepriegel, maar ideaal formaatje voor een sleutelhanger:
En ik deed er nog wat pimpspulletjes bij in retro-kleuren:
Vond het stiekum wel jammer dat het pakketje weg ging ;-)

1 opmerking:

Het Knuter Huuske zei

Hoi Brigitte

Ik had nog gemaild voor je link.
Maar net nadat ik hem gestuurd had je link naar je blog gevonden!

Nou ik ben echt heel blij met deze swap!
Super Kleurstelling en ook de pimpspulletjes in dezelfde kleur....
Helemaal top....
Heb zelf net ook even een blogje geplaatst :D

De sleutelhanger is dan zeker een priegelwerkje geweest zeg!
Maar is erg leuk geworden....

Hierbij dan ook langs deze weg....

Heel erg Bedankt!

Groetjes van Ivonne.